Δευτέρα 18 Μαΐου 2009

Εγω η Κασσιανη και το ηλιθιο ιστολογιο μου

Τα βρισιδια λοιπον τελος.

Ας προσπαθησουμε να επικοινωνησουμε οπως αρμοζει σε ανθρωπους.

Και νομιζω πως ουτε ακομη και εσυ θα διαφωνησεις σ αυτο, οτι ο καλυτερος τροπος επικοινωνιας μεταξυ των νοημονων οντων ειναι ο διαλογος.
Διαλογος ομως και οχι απαξιωση του συνομιλητη.

Εδω στα μπλοκ αγαπητη φιλη η φιλε, του επιμαχου μπλοκ, ο καθενας βγαζει οτι θελει.
Η τελος παντων οτι εχει.
Αλλος καταθετει την ψυχη του, αλλος τα ονειρα του, αλλος τις φοβιες του, και αλλος την βλακεια του. Δικαιωμα του αναφαιρετο.

Τωρα, λοιπον ερχεσαι εσυ σαν υπερτατος κριτης να αποφασισεις ποιος ειναι δηθεν και ποιος δεν ειναι.

Να ξερεις ομως οτι και οι κρινοντες κρινονται, καμμια φορα πολυ σκληροτερα απο τους κρινομενους.

Ναι αγαπητε μου φιλε η φιλη, αληθεια που διευκρινιζεις το φυλο σου, το μπλοκ μου ειναι ηλιθιο σιγουρα αλλα αυτην την στιγμη αυτο μπορω να βγαλω απο μεσα μου και το θελω πολυ, θελω να απαλλαγω απο την ηλιθιοτητα μου, Αλλα εσυ ομως γιατι ετρεξες να παρεις πρωτη; Αληθεια γιατι;

Το μυστικο αγαπητη μου στον εξυπνο ανθρωπο ειναι να κρυβει την εξυπναδα του και οχι να την διατυμπανιζει

Θα περιμενω το ποστ για το μπλοκ μου που ειπες οτι θα κανεις, αλλα αν το επιπεδο σου, εσυ ανεφερες πρωτη αυτην την λεξη, συνεχισει να ειναι του ιδιου στυλ με τις μεχρι τωρα αναρτησεις σου δεν θα ξανασχοληθω μαζι σου.

Σου ευχομαι παντα να εισαι τοσο πολυ σιγουρη για τον εαυτο σου

6 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλή η απάντηση σου Κασσιανή. Ξέρεις όμως. Το να παραδεχθεί κάποιος ότι κάνει λάθος, ή ακόμη και να σιωπήσει όταν δεν έχει δίκαιο, είναι πολύ δύσκολο να το κάνει, όταν έχει πείσει τον εαυτό του πως οι άλλοι φταίνε για όλα και ο τρόπος να διορθώσει τα πράγματα είναι αυτός. Εγώ να πω την αλήθεια δεν έχω παρακολουθήσει μεχρι τώρα το ιστολόγιο σου μιας και δεν είμαι και ιδιαίτερα διαβαστερος, αλλά έχεις το δικαίωμα να φτιάξεις ένα μπλοκ και σε αυτό να γράφεις ότι θες. Καλή σου μέρα και μπράβο κι πάλι για την απάντηση σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατί τους δίνετε αξία με το να τους απαντάτε; Μπορουν να έρχονται και να αφήνουν όποιο σχόλιο θέλουν στο μπλογκ σας και να τους αγνοείτε. Αυτό θα τους ενοχλήσει περισσότερο. Αφήστε τους στη δυστυχία και τη μιζέρια τους. Κομπλεξικά άτομα είναι που ψάχνουν κάποιον που θα ψαρώσει για να τσιμπήσουνε με τη σειρά τους.

    Αρκετή βλακεία υπάρχει στο νετ, μην ασχολείστε άλλο με σκουπίδια. Αν δεν έρθετε ν' αφήστε ένα σχόλιο στο μπλογκ τους, θα σκάσουν από το κακό τους γιατί δεν θα έχουν κανένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμε
    Δίκαιο έχεις, αλλά να που ήμαστε ρομαντικοί και δεν μπορούμε να το δεχθούμε.
    Είπες πως γράφεις παραμύθια για μεγάλους. Με ενδιαφέρει το θέμα. αν θες πέρνα από το μπλόκ μου να τα πούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Αφήστε τους στη δυστυχία και τη μιζέρια τους. Κομπλεξικά άτομα είναι που ψάχνουν κάποιον που θα ψαρώσει για να τσιμπήσουνε με τη σειρά τους."

    Μέσα είσαι ανώνυμε...!

    σωστός :-)))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. sto onoma tis elef8erias tou an8ropou sou katapatane tin elef8eria gia na sou epivaloun tin dikia tous...:(((

    kasiani mas ... sinexise...kai grapse ta omorfa sou.

    ΑπάντησηΔιαγραφή